dag 6 - ansiktsmask och ansiktslyft

Idag har det varit en fruktansvärt rolig dag då vi fått kladda med masker och lärt oss mer om olika maskiner, så tänker inte skriva sådär jätte mycket utan ska visa lite bilder:)
just de, så har jag ju odla skägg också, av alger ;)
här har jag lagt en peel off mask på mia som egentligen ska ligga över hela ansiktet förutom näsan då, man måste ju såklart kunna andas också :) men vi la bara över halva ansiktet just för att man skulle känna och se skillnaden och de kan jag lova att man gjorde! just den här är en anti aging mask. när den hade torkat blev den som gummi och då rulla man av den sen hade man en gummiskulptur av ett ansikte haha såg jätte kul ut :D
masken jag hade va en lugnande som gav ultimat med fukt och näring, den var hur skön som helst! och man såg verkligen att den hade lugnat ner rodnad i huden och dragit ihop porerna
här har ni min framtida bästa vän!!! man kan tränga ner krämer djupt i huden, ge en bra massage, minska muskelont, förbättra håravfall med framför allt göra ansiktslyft. så jag tog självklart med den efter skolan för att prova lyfta ögonlocket på mitt tröttöga, här är resultatet efter en gångs användning
före bilden, det är alltså vänster ögonlock på bilden
och efterbilden, jag vet inte vad ni tycker men jag både känner och ser en stor förbättring, tänk va de kan göra efter att man använt den fler gånger!
här har ni mitt goa gäng, krigskämparna ;)

Kommentarer
Postat av: Cindy

Ojj vad du ska få träna när du kommer hem:D

2013-05-05 @ 22:20:29
URL: http://cindyirvins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0