dag 5

Fransar, bryn, färgning, vaxning. Ja de e ungefär de som stod på schemat idag. Och jääääävlar va kul de va å vaxa! :D även om ja va lite nervös, för man vill ju inte gärna slita bort hela brynet på någon, men tack och lov va de mycket enklare än de såg ut. Och absolut något jag kommer göra så fort jafår chansen:)
vi färgade även både fransar och bryn på varandra och stackars Mojgan säger ja bara! Hon va min partner och ja va nog världens jobbigaste kunde, ja bara låg och blinka å grejja å va skit trälig när hon skulle göra fransarna på mig, men resultatet blev lyckat ändå även om dom kunde blivit mörkare om ja varit mer lydig :$
har ju glömt att visa att vi fått några produkter som luktar så himmelskt gott att man bara vill äta upp dom! luktar exakt som rommerska bågar
ne nu kan jag inte skriva mer, måste gå till grannen brevid och säga till dom at sluta spela sån hög musik jag hör ju fan va dom sjunger i låtarna till och med!

Kommentarer
Postat av: Mammie

Det blev ju fint <3

2013-05-03 @ 21:37:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0