dag 4 = övertrött

Idag har vi gjort behandlingar med en hudvårdsserie som luktar choklad! Åh shit vilket dröm de va att grejja med den, men inte bra för vikten för ni kan ju gissa på va ja gick och köpte efter skolan
Massage, som kanske inte så många vet, utlöser ju båda känslor och en naturlig utrensning av kroppen. Så vår lärare har vid flera tilfällen påminnt oss om att det inte är konstigt om vi är väldigt ledsna någon dag och bara vill åka hem, eller ovanligt pigga, trötta osv. Speciellt eftersom vi får massage varje dag, och ibland vid flera tillfällen
idag har jag varit grupperad med, som jag tycker, klassens stjärna. Sandra heter hon och är lika gammal som mig. Hon e en riktigt flummig solståle som får mig att känna mig som hemma, för hon släpper verkligen los och säger såna här knäppa saker som man oftast bara säger till folk man verkligen känner. Men de är som att vi inte är några främlingar utan vi har känt varandra hela livet
som idag, jag dyngövertrött har skrattat åt allt precis hela dagen, då måste ju hon verkligen göra så att jag skrattar ännu mer såklart
vi skulle lära oss att jag naturliga ansiktslyft genom massage, som dessutom sätter igång vissa delar av kroppen på olika sätt. En rörelse vi gjorde på käkbenet var för attbalansera köns... Nånting, kommer inte ihåg ordet. Men de kan iaf bidra till större sexlust. När jag e klar med henne frågor hon om jag inte skulle göra de. Jo men de va ju den jag nyss gjorde, säger jag. Kände du inte de? Då mena jag, kände hon inte att jag masserade där på den punkten vid käkbenet. Och vad svarar hon? Jo, ja kände att de PIRRA LITE I STJÄRTEN
men tror ni jag dog av skratt eller?haha och sen när jag börjar skratta då säger hon,nej alltså jag mena ju framstjärten! Hahaha ja för de gjorde ju säkert saken bättre för mitt skrattanfall
några minuter senare när vi sitter i klassrummet och pratar igenom allt vi gjort med alla klasskamrater och läraren så skojjar läraren och säger "vi kanske inte ska göra den delen, jag tänker på er som har pojkvänner som inte är här nu, eller kan ni hålla er i styr sen och inte göra något dumt" och va kläcker sandra ur sig då? JO MEN SABINA FICK JU IGÅNG MIG RIKTIGT ORDENTLIGT haha, iofs va ju inte ja så mycket bättre för mitt svar råka ju bli, "ja men du ville ju de"
ni kanske tycker ja e knäpp nu och tänker, mmm de va ju kul. . Men så övertrött jag va då, så är de det roligaste som hänt mig hela dagen för ja skratta så ja tjöt;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback