dag 3

den här dagen får bli en liten bild bomb för ja måste ta migg tid att plugga lite för imorgon:-)
såhär icke vårigt e de i östersund, e fortfarande snö på vissa ställen till och med;o
min snygga rock jag måste ha varje gång ja gör en behandlinh, känns riktigt proffsigt faktiskt ;)
här e en del av vår mysiga men lite stökiga lektionssal
"cellen ellen" från lektionen igår när vi hade basmedicin och skulle lära oss hur en cell fungerar och är uppbyggd
haha ja vet att bilden ser snuskig ut men nu e de såhär att de e ja som e fiskkvinnan;) nej då, men idag stod portömmning på schemat och jag blev en liten exprimentdocka för jag har haft en infektion bakom örat för ett tag sen just för att jag hade en stor fylld por där som jag inte visste om och därför inte gjorde något åt, har samma bakom det här örat men de har inte hunnit blivit en infektion så idag stod alla runt mig medan fröken stod och grejjade bakom örat på mig med ett slags förstorningsglas så alla kunde ser sen la hon på en läkande kräm (de e den som ser så äcklig ut på bilden) så ska vi se om jag är läkt där imorgon och påbörjan till infektionen är borta:)
sist men inte minst har vi den osminkade sanningen av mig. för dom som ser mig utan smink ofta vill jag bara visa vad mycket färg jag fått i ansiktet sen jag kom hit, och de e pga behandlingarna vi hunnit gjort dom här tre dagarna

Kommentarer
Postat av: Mammie

Det såg lite läskigt ut bakom örat.
Väntar med spänning tills du kommer hem o kan massera oss alla

Svar: haha ja, men de såg liite värre ut på bild:)Längtar till ja kommer hem och kan sätta igång! Då ska ja verkligen ta hand om cindy och få henne att glömma allt för en stund, kan dock inte göra rygg och nackmassage på henne men det har jag väl en mor som är villig att bli utsatt för ;)
irvins.blogg.se

2013-05-02 @ 19:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0