dag 2

Första vill jag be om ursäkt för att texten är densamma hela tiden, skulle tex vilja skriva i fet stil och så ibland men jag skriver från surfplattan och jag tycker de e så krångligt. Jo, ja hade jume mig dator och ja tyckte att ja va såååå duktig, tills jag såg att jag hade tagit med migg min dator som inte fungerar! Grrrrrr!!
 
och imorgon ska jag försöka ta lite bilder på skolan där jag håller till, kan ju bli lite roligare att läsa då:-)
 
repetition är kunskapens moder. . . De e va curt tjatade hål i huvve på oss när jag gick sry utbildning. Han skulle behöva komma hit för här vet dom fan INTE va de betyder! Nej här e de nytt hela tiden och man bara kör på som när en hamster springer i sitt hjul och så får vi dessutom hemläxa på häften som vi inte ens går igenom och den läxan ska va gjord till dagen efter, lätt när man börjar 8 varje morgon och slutar 7 på kvällen! Men nu ska jag inte klaga för jag fick en väldans massa beröm på den NYA behanlingen vi gjorde idag;) dutta mig! Eller behandling va de inte utan ryggmassage skitsamma, lika stolt förde :$
 
men sen berättar hon att de bara e hem å plugga på de nya och innan honsäger varför frågarhon vem som e bäst på att hålla redapå nycklar? Ööhhhh? Va sjutton har de me massage å göra???
 
jo för imorgon förstår ni, då kommer inte läraren förens kl 10 ochdå ska vi ha gjort klart allt vi lärt oss på två dagar på varande och inte använda våra fusklappar utan kan vi inte får vifråga varann! Jamen lycka till sabina! "och glöm inte de å de å bla bla å där får man inte trycka hårt de e farligt å där får man inte hålla då kan kunden spy"
 
jag är inte speciellt trogen till gud, men ikväll ber jag enbön för att Ida ska överleva!
 
på tal om Ida, snygg tattooo säger jag och frågor om hon har en skorpion pp armen. Hon berättar att ja e den första som fattar att de inte e en kräfta, ne de e för jag själv e skorpion. Vi småpratar lite sen visar de sig att vi fyller på samma dag, hur ofta händer de?

Kommentarer
Postat av: Mammie

Plötsligt händer det!! ;)

2013-04-30 @ 22:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0