dag 1 mot hudvårdsterapeut

Här har ni det! det "fantastiskt" lilla rummet jag ska bo i en hel vecka, de enda som saknas på bilden är spegeln och min stol. vilket skämt, höll på att smälla av igår när jag öppnade dörren
 
idag körde vi första racet av den intensiiiiiiva kursen, som jag fått höra hur många gånger som helst idag, näst efter "mycket antioxidanter ger rynkfria tanter" sug på den ni;)
Jag har en klass på 5underbara tjejer, eller 4 tjejer och en slapp tant om Mia skulle få bestämma vilket inte stämmer för att komma från en 41åring som ser ut att vara 25! Mia var dessutom min partner ida eftersom det bara blev teori fram till lunch sen skulle vi helt plötsligt göra våra första behandlingar på varann!
 
och jag kan lova att jag inte var den enda som såg ut som ett ufo och tänkte "va?? redan?!?"
 
5 timmar senare var båda parterna klara och då berättar läraren att vi gjort en behandling som ska ta max 30minuter
 
slut i huvve av all information, död i hela kroppen efter en ansiktsbehandling på 2,5h vinglar jag och tjejerna till ica för att köpa kvällsmat. Nu ligger jag i min lilla säng, i mitt lilla rum och tittar på kursboken som skriker "LÄS MIG!!!!"
 
kanske. . . om jag orkar efter duschen

Kommentarer
Postat av: catrin

Lycka till =)

Svar: tack! Ska ta hand om varenda hambo när jag kommer hem ;)
irvins.blogg.se

2013-04-29 @ 21:44:42
Postat av: catrin

det tar ja som ett löffte ;)

2013-04-29 @ 21:59:28
Postat av: Cindy

Duktig du är :)<3

2013-04-29 @ 22:33:18
URL: http://cindyirvins.blogg.se
Postat av: Mammie

Veckan kommer att gå hur fort som helst om det är sååå intensiiivt ;)

2013-04-30 @ 06:59:06
Postat av: sabina

Hoppas inte de går för fort men ändå gör ja de, saknar ju alla hemma redan liksom :$

2013-04-30 @ 20:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0