Söndagar kan vara bästa dagen i veckan


Folk som inte tycker om söndagar pga ångesten som personerna själv pushar fram för att dom druckit dagen innan vet ju inte va dom pysslar med.
Igår var jag och Sandra på 50års fest och senare drog vi ut, och jag kan inte vara mer avslappnad eller må bättre än jag gör idag, trots att man är lite seg men "ångestdagen söndag" får man väl helt enkelt vända på till något bra.
Mysa med sig själv och vara utvilad till måndag, finns det något bättre? ja de finns ju iofs de, mysa med sin älskade underbara <3
men ni fattar vad jag menar, söndagen när man är så sleten , då finns de ju ingen bättre da att ta hand om sig själv.
Själv sitter jag med mask nu och innan de peela jag ansiktet och känner mig redan mycket piggare, vilket energi boost man får :)
Nu ska jag dricka lite kaffe och fortsätta titta på Elsas Värld. om jag klarar av det, sitter och skruvar på mig för hur hon beter sig i vissa situationer så jag verkligen skämms åt henne ! fast att de inte är på riktigt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0