Första dagen på dieten omg

Morgon
En dubbel kopp citron vatten med lite honung
En svälj aloe Vera juice

Frukost
Gröt med linfrön, blåbär och kanel
En brocca

Mellis
En kopp kaffe
4 rågkex
2 parannötter
50cl vatten
en apelsin

Lunch
En ostsmörgås med extra mycket grönsaker och ägg
Halv liter vatten

Middag
Koljafilé med mandel sötpotatis och grönsaker
50cl vatten



Mellis
grönsaksjuice

kvällsgott
2dl youghurt
50 cl vatten

Dagens synd, choklad :$
Känner att jag kommer sova gott ikväll,första dagen och det känns! Jag är ovanligt pigg nu på kvällen men efter jobbet idag var jag helt slut och hade lätt kunnat däcka på soffan, men de e väl sockret som spelar in.
Vanligtvis vid den tiden har jag ju hunnit trycka i mig en hel del godis.. men idag fick det bli 5 chokladbitar till youghurten. Det tycker jag att ja är värd med tanke på hur jag kämpade för att få i mig den där grönsaksjuicen :$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0