När första 7 dagarna gått kan jag äntligen säga "bara 7 veckor kvar"

Igår, onsdag  har skräddarsytt dieten för mig och kommer dessutom inte skriva ner alla dagar men är det någon som är nyfiken på hur en dag gått eller så, så e de bar å säga till ;)

Frukost
En kopp citron vatten
Ett glas färskpressad apelsinjuice
Två rågmackor med mager färskost
Ett pocherat ägg

mmmmmmmmmmummmms!


Mellis
2 skivor rågknäckebröd med mager färskost
1 litet äpple
50cl vatten

Lunch
2 skivor rågbröd med mager färskost
doppade i tomatsoppa
1 klementin
en halv proteinbar

Mellis
ett halvt glas lättyoughurt med linfrön
en kopp kaffe
lite nötter

Middag
Grillat lammspett med aubergine och koriandersås
50cl vatten

dagens synd, en kopp varm oboy :$

Den här dagen va jag helt slut på kvällen, det kändes som hela dagen hade varit ett enda långt träningspass. Sov jätte skönt dock med det känns att jag inte dricker kaffe som förut och inte äter en massa socker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0