Kiropraktor


Usch vad trött jag e idag, ville inte gå upp ur sängen, men de va ja inte ensam om katter e ju riktiga softare ;)
Men jag va lite förvånad när jag vakna imorse, för många vet inte att jag vaknar med huvudvärk varje morgon, och att jag har extremt ont i min rygg dagligen.

Igår va ja iaf hos en kiropraktor för första gången, och de va ju lite småotäckt kanske... ska dit igen på fredag. Och dom frågade om jag brukar ha huvudvärk efter att ha berättat var i ryggen jag brukar ha ont, och imorse vakna jag utan huvudvärk :O galet värre!!
Har även en axel utan känsel så när hon sa att jag kanske skulle få tillbaka känseln som jag inte haft på flera år trodde jag att ja skulle börja böla!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Söt morgonfrisyr.

2012-02-04 @ 13:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0