Vilka jobb tillåter att man är lite sjuk?

tur i oturen kan man säga, klart att jag inte vill va sjuk men jag tänker inte ligga hemm i sängen och mögla sönder , tur att jag har sån tur imorrn ska jag få jobba nere på hambo så jag iaf har ngt och göra, och där finns ju inte smittorisken på samma sätt som att jobba på café

Tobias har ju tur som har haft lite planer idag, däremot har jag våldgästat Emelie, som förövrig har blivit min roomie sen hon flyttar, kan man ju tro iaf men vi bor ju faktiskt inte tillsammans vi sitter bara ihop!
vi har vell inte gjort ngt speciellt, tvättat lite kläder (vilka kompisar gör de tillsammans?) åkt och köpt koppar, hälsa på mamma, och ah ingenting alls! men ändå så har vi som roligast när vi inte gör något

tänkte att jag skulle lägga upp en bild på emelie hjärtat
;)



nu ska jag platta kaluffsen så den blir lättare att ha å hanskas me imorrn sen ska jag sova <3

Kommentarer
Postat av: Janne

Har Emelie krympt eller har dom börjat sälja väldigt stora cigaretter:-)

2011-09-02 @ 06:45:56
Postat av: Emelie

hahaha =) Ja vi har det så mysigt tillsammans hjärtat =)

2011-09-02 @ 14:07:06
Postat av: sabina

ja tvätta na i 90grader sen sutta ja in henne i torktumlaren när vi tvätta så tror hon krympte :)

2011-09-02 @ 18:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0