Svedd


sista dagen i Tel Aviv, eller vi har imorrn förmiddag med..
Men nu sitter jag och mamma på hotell rummet jag ska snart duscha lite å fan va ja har bränt mig!  Idag men ingen annan dag :S inte klokt ju, aja ikväll blir det förhoppningsvis käk på en resturang som jag vekrligen fassnat för!
Jätte lyxig, nära stranden på en upphöjnad och hela resturangen går i vitt och, halm (?) med små mysiga soffor osv
aja jätte fräscht och jag trivs som fisken i vattnet!

Det blev inte kortspel igår kväll istället drack vi lite vin på stranden och tog kort tills de blev mörkt




Kommentarer
Postat av: sabina

jadu alldeles för mycket känner jag :(

vill bara härifrån nu..

2011-09-12 @ 18:05:50
URL: http://ssabinaengstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0