käftsmäll

Fick en liten slap in the face där av syrrans kommentar, jag HAR faktiskt skrivit!
Men de har hamnat i utkastet :$ En dag vet ja att jag skrev va händer då?
Då behövde datorn startas om!

min lite kort om dagarna som varit då..
Har jobbat precis varje dag typ! I Tisdags var det vip kväll med Cosmo, ska försöka slänga upp bilderna ikväll tänkte jag, måste bara till mamma och hämta kamera sladden :) Och jag blev så taggad på den kvällen så tror att jag ska åka till Oslo den 15 oktober och vara med på en konferans där, de va ju så himla billigt och verkar as kul!
Förra helgen (har ju faktiskt inte skrivit på en hel vecka:$) va jag ute me the gurls. Jag hade jätte kul verkligen! Har inte haft så roligt på bra länge :) Och dessutom fick jag komma hem och sova med världens underbaraste!
Som jag förövrigt ska spendera hela helgen med! För imorrn efter jag gått lite på åtorpsmarknaden så bär det av till kolmården :))
från Nightshift förra helgen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0