have I lost it?

Om jag inte bloggar på ett tag så är det inte säkert att jag får kommentarer "du måste uppdatera" många säger de när dom träffar mig, har till och med skickat sms att jag ska uppdatera bloggen för att dom inte har ngt att göra!
På senaste tiden känner jag att jag tappat den lite, skriver inte på de sättet som jag gjorde förut och det har många kommenterat, att dom saknar min gamla blogg för jävlar vad jag skrev! Hela tiden, hade massor att skriva.. Och det var inte så att jag hade mer tid då, ett inlägg tog helt enkelt inte lång tid för att jag va mkt mer kreativ så de bara kom av sig själv,
har läst ett par gamla inlägg och tror jag ska läsa några fler, för det första är det roligt att gå tillbaka och kolla lite och så kanske inspirationen kommer tillbaka
För det är vell vad som hoppas på av er som vill att jag skriver mer ?

Kommentarer
Postat av: Sabina

Tack så mycket :d

2011-09-20 @ 14:35:13
URL: http://ssabinaengstrom.blogg.se/
Postat av: Sis

aa nu haru fan lost it..

när ja har gått in o kollat 75 ggr per dag om du har uppdaterat coome on guuuurl!!

2011-09-21 @ 10:24:41
URL: http://dorisarna.blogg.se/
Postat av: sis

puss :) <3

2011-09-21 @ 10:25:20
URL: http://dorisarna.blogg.se/
Postat av: sabina

hahaha, aouch! Värsta face punchen fick ja där :D Nej men ja har faktiskt skrevit endel, men de har tyvärr hamna i utkastet och sen har jag raderat de :$

2011-09-23 @ 07:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0