Bilder ikv

hellu!
just nu sitter ja på hotell rummet med en kopp kaffe efter en dusch och en heldag på stranden, love it!
men såklart, så hemma kär som jag e så saknar jag redan mina två bästa. Mitt hjärta och min roomie

Första dan vet ja inte va som hände då käka vell fröken irvin sig alldeles mätt och exakt kl 00.20 gick hon på toa, spydde lite stoppa ett tuggummi i käften och har mått prima ballerina sen dess :)

Igår blev de stranden upp till hotellet tidigt och sen gå på marknaden, har redan införskaffat mej ett par tofflor, två transparenta tröjor och en as skön strandklänning för bara 20 kr!

Förhoppningsvis spenderar vi kvällen som igår (alla fyra i sängen och spelar kort) så då kan jag nog passa på och slänga upp ett par bilder som vi har hunnit tagit hittils och så får ni se min BRUNA syster och min fina strandklänning :))

Hugs and kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0