ÅTORPSMARKNAD


I lördags var det åtorpsmarknaden och det blev ganska mycket shopping för jag mormor och mamma var där lagom till att det öppnade och då hade det inte kommit så mycket folk än, köpte lite små saker som en borste till kissarna, en plånbok (portponä) american muffin formar och en as snygg silvrig armbansklocka som jag ska lägga upp en bild på ngn dag när jag har ngt bättre än mobilen och ta kort me, köpte även den här som nu hänger i hallen



dålig kvalité jag vet.. Den är iaf från Farmor Tovas hjärtan och jag tycker hon gör så urgulliga saker! jätte duktig :) Men nu behöver jag lite hjälp, en miniatyr grejj kanske men man blir så blind när man håller på åfixar själv utan ett par extra ögon, så skriv en kommentar! om den ska hänga som på bild nr 1 eller 2, jag trooooor att jag vill ha den som på bild nr 1, den hamnar kanske lite nära dörren men jag tycker nog att det ser "renare" ut så skriv vad ni tycker !

1.


2.

Kommentarer
Postat av: Cindy

Lätt bild nr 2, tycker jag! =))) Puss<33

2011-09-26 @ 13:57:40
Postat av: Tobias

bild nr2 är mer stilren, sitter för nära dörren på 1an :):):):):):):

2011-09-26 @ 18:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0