"this is the ending of a new beginning"



om två timmar ska jag jobba, ligger i soffan för tillfället och har prata med mammie i telefon, de blev ett långt och välsvarvat samtal som jag hoppas ger nytta.
feel a little down today, men de e iaf fint väder och så fort jag går utanför dörren ska jag bli på bättre humör :) man tjänar inget på att gå och må dåligt

helgen för övrigt har mycket  att bjuda på men mitt jobb överglänser de flesta erbjudanden just nu



igår hade jag och min älskade The walking dead maraton, och jag e glad över att ja inte sov själv inatt, låg och krama på hans arm när han sov :$

Kommentarer
Postat av: Mammie

Skönt o höra att det känns bättre <3

2011-10-21 @ 15:07:12
Postat av: sabina

<3

2011-10-21 @ 17:22:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0