syskon mys

Slutar om 2 timmar, först gick den här arbetsdagen jätte sakta, timmarna mellan 2 och 4 va fruktansvärt långa! Men nu när jag tittar på kl 10 över sex så tycker jag att det var fem minuter sen hon var just 4 ?
confused..

Ikväll blir de iaf syskon mys med mina bästaste sister! <3
Jag som hade städa hela huset och gjort fint för att min älskade baby boy skulle komma och sova hos mig, men jag får ju inte glömma att karln har blivit vuxen ;) det sprack ganska bra för han fick jobb pass imorrn..
haha, men förlåt :$ syrran e ju inget dåligt andrahands sällskap
skojja :D

så ah.. nystädat, tur att ngn hinner se de innan de är fågelfjädrar över hela golvet igen!
Blog u later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0