Sista dagen i oslo


Yes nu e ja taggad för en andra dag i oslo och konferans som börjar om 25 minuter :)
Hade as kul igår! förutom att jag var lite trött efter resan

Kvällen bjöd på fyra rätters och snacka om att jag kände mig oartig som va så mätt att jag knappt kunde peta på tredje rätten! men va ska man göra?
Mer bilder kommer laddas upp när jag kommer hem för de hinner jag inte nu om jag vill komma i tid, men outfiten blev den blå klänningen :)




Blev förövrigt inte speciellt mycket bilder, och inte alls bra för min kamera e sämst! hoppas att carola kanske har några med bättre kvalité som jag kan få

Trött chey!


Kommentarer
Postat av: Mammie

Vad snyggt

2011-10-16 @ 14:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0