Missed me?


sen ja kom hem från oslo har ja vrkligen haft fullt upp (har jag egentligen nu me)
massa jobb å grejjer men I love it!

4 rättersmiddag i Oslo (tredje rätten har jag inte på bild)






Första gången jag betalade nästan 100kr för ett glas vin men de vare värt, för fy i fan va allt smakade helt amazing! Jag har en ny favorit kronhjort!



Under middan fick vi även veta lite hur allt gått under året, och vilka som gjorde bra ifrån sig på vip kvällarna vi hade. Carola fick gå upp TRE gånger, you go girl ;) två cosmodiamanter fick hon och ett unikt serum :)



Senare på kvällen samlades vi vid baren och där hade vi lite lekar som vår producent från Israel kommit på, 3killar, 3tjejer.. tjejerna skulle utföra man sysslor och killarna skulle utföra kvinnosysslor ;)




Jag bara längtar till nästa konferans som dessutom e i Stockholm, skönt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0