kort om Helgen

Fredas jobbade jag efter middag, och det hände vel inge speciellt direkt, när jag kom hem leta jag reda på katterna och kollade på en film på tv, gick å la mig sen upp lördag morgon för att jobbar, spännande fredag va ;)

Slog igen cafét tidigare igår, runt 6 tiden för vi skulle ha välkoms middag för Cindy och Eka, hade jätte trevligt, käkade gott spelade hänga gubbe haha å bara skrattade och hade kul :)
lite senare bar det av till kga och Nightshift, det hela slutade med att jag spenderade kvällen med min Bijnis vi dansade och hade kul som vanligt när jag är ute med henne :)
Tog sista bussen hem till degerfors och mös  ner i sängen hos min älskling <3

Ska kolla om mamma har några bilder från igår :)

Kommentarer
Postat av: Sabina

<33

2011-10-03 @ 09:03:18
URL: http://ssabinaengstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0