"Flöt-vännen"


Hallå alla! mår ni bra idag ? Själv var jag vääääldigt trött imorse, en sån här dag ni vet när sängen e sådär extra varm och gosig på morgonen och golvet är iskallt och morgon rocken alldeles för lång bort... ville verkligen bara ligga kvar. Men så blev de ju inte för ja va ju tvungen att gå till jobbet. Och idag har jag bakat bröd nästan hela dagen :) så nu har mina "mjöl fingrar" kommit fram och pyssel suget går som ett rus genom kroppen. Ska nog köra ett snabb städ och kanske cupcake bak  ikväll ska jag dessutom på arbetsplatsträff, så kan ju inte hitta på allt för mycket

vad ska ni göra idag ?


bilden är från http://cestlavieblogg.blogspot.com/

Kommentarer
Postat av: Mammie

Det kanske blir ett par cupcakes på mötet

2011-10-05 @ 18:44:24
Postat av: sabina

hej, visste ni att min mamma kan läsa tankar ;)

2011-10-05 @ 18:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0