can you make a 180?

Hade en helt underbar och väldigt stressig dag igår !
Det underbara var att jag spendera timmar med min älskade syster, bara vi två och en massa affärer i Öret
ska försöker slänga upp bilder senare på mina fynd jag lyckades komma hem med:)
har alltid lika roligt när det är bara vi två, och roligast var i bilen med choklad bollen, och tävlingen inne på Glitter vem som kunde få upp en väska krok först.. och jag kan meddela att vi inte lyckades någon av oss! De slutade med att jag fick fråga henne i kassan hur man gjorde :$
nog sagt om det,
jobbar förmiddag, och ikväll är det företagskalaset på valsverket, ni vet de vi va på förra året när vi vann hederspris :)

plikten kallar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0