amazing days

Har haft två kanondagar! (hoppas den här blir likadan) Allt har bara flutit på, humöret på topp, det har gått kanon på jobbet, spenderat lite underbar tid med min babe osv.. Jag tänker göra så att helgen blir likadan :) med tanke på att jag åker till oslo imorrn, spännande!

Igår efter jobbet gick jag hem gjorde en ansiktsmask sen drog jag och sola :) Senare spenderade jag eftermiddagn men älsklingen på gymmet, och gissa om jag har ont i armen idag? vi spelade nämligen badminton och de e vell inte jag ngn höjdare på kanske :$ men jag skötte mig rätt bra ändå ;)
Senare åkte jag och hämtade mat hos mamma och hon e ju för söt med hennes matlåda till mig och babe!



Idag ska jag packa för imorrn, lite jobbigt kanske för jag vet inte vad ja ska ha me mig :( bäst jag kommer igång tidigt så jag kan åka och handla tex strumobyxor om jag upptäcker att ngt sånt fattas..
Men nu ska jag nog försöka göra mig iordning och gå ut med hundarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0