underbart avslut på veckan/dagen


jag säger då det, att flytta de kommer nog vara en av dom smartaste sakerna jag gör i livet. Och redan nu efter bara en vecka och jag knappt har varit där så känner jag mig så otroligt välkommen! Och alla grannarna verkar super söta!
Några känner jag ju sen tidigare, men när jag har varit där och grejjat (folk vet när jag är där för dom ser min söta lilla svarta bil utanför ;) så har dom hälsat på mig, och "välkomnat mig till området/huset" så goa! hoppas att de bara blir bättre och bättre :)



och en stor fet blöt puss på min underbara älskling som e sjuk ida :(
världens mysigaste kille har jag som hade gjort en fin överraskning till mig igår kväll hemma hos honom efter att jag slutat jobbet! <3


för tillfället är det enda som fattas att jag får ett utkast av stora syster <3
huvudet sprängs snart av all stress, men jag är den lyckligast i världen just nu

nattiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0