LIVET

hallå där, hinner inte skriva så mkt har kort om tid men tänkte iaf så ni vet att jag lever, och de gör jag, lever livet!

lite kort
fem stjärnigt spa hotell
champagne på stranden
vin och frukt upp på rummet som en liten ursäkt från hotellet för att jag fick fel rum från början

och a ja vet inte allt vad jag  skulle kunna berätta!
men som sagt kort om tid, hinner kanske skriva lite mer imorrn när de inte blir ngt solande eftersom vi har konferans!

Ska försöka ta mer bilder men dom får ni tyvärr inte se fören jag kommer hem

ännu en gång, sry för kort update

Miss you hun <3

Kommentarer
Postat av: Emelie

Nej nu får du allt ta och komma hem snart ! Känns som en evighet sen =)

2011-05-26 @ 07:31:07
URL: http://emeliesofiebergstrom.blogg,se
Postat av: sabina

ja e iaf bara borta en vecka inte tre ;) miss u

2011-05-26 @ 17:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0