Hemlig gäst..

Jag och Sabina brukar ju skriva utkast till varandra istallet for mejl, men nu tankte ja gora en liten fuling o faktiskt publicera det har inlagget!

For jag vet ju att Sabina aker till turkiet idag sa hon kanske inte ens ser de har forens hon kommer hem.
Hoppas iaf att lillasyster far en jattebra vecka dar nere! Lika bra som jag har det har i Indien, sa hoppas jag att hon kommer ner o bor hos mig nan vecka i host.
Nu var det bara tre veckor sedan vi sags men jag saknar min binis jattttee mycket redan!

Alskar min syster som den otroliga underbara goa person hon ar o vet att hon alltid finns har for mig oavsett vad o jag finns alltid for henne oavsett vad det ar.
En stor Puss till dig fran din basta van o syster <3333

Kommentarer
Postat av: Mammie

<3

2011-05-22 @ 09:19:14
Postat av: sabina

min älskade syster! du e den bästa som finns och jag blev faktiskt tårögd när jag läste de här <3

2011-05-23 @ 19:06:33
Postat av: Cindy

<333

2011-05-24 @ 17:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0