Hallooja

Godmorgon alla underbara!
Sovit gott?
Själv kan jag inte ha gjort de, känns som jag inte sovit alls, ändå tror jag att jag somnade ganska tidigt. Hm..
Först nu har jag typ fatta att ja åker på fredag, när jag väl började tänka på allt som jag måste göra innan jag åker så nu har jag skrivit en lista som alldeles strax ska börja bockas av. Ju snabbare desto bättre :)
Och eftersom min mamma är så snäll och hjälper mig med en massa tror jag att jag ska ringa henne sen och säga att jag kan följa med och hitta en tröja/tunika till henne, hon ska nämligen på dop i helgen.
Igår var vi ju lite sent ute, men de drog iväg på tiden eftersom vi snurra runt efter köksgolv till mig
och jag säger bara en sak KÖP ALDRIG NÅGONSIN NGT SOM GÅR I FÄRGEN VALNÖT, för de e inte så lätt att hitta matchning till den;s
Just nu så har jag även ett sånt här jobbig begär efter min älskling hela tiden, It sucks.... Även om han kanske inte märker de me tanke på hur vi kriga igår ;) (inte seriöst såklart) haha men vi (han) kan va riktigt elaka mot varandra. Och än så länge leder han i flest gånger man sparkar den andra ur sängen! Puss Love you <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0