FREDAG DEN 13

awesome! dagen  börja helt kasst! ska försöka käka frulle nu för de har jag inte hunnit med, kaos här på jobbet. Det börja typ med att en liten fröken Irvin ringer hennes mamma 10 i 7 med gråten i halsen
"du måste komma hit och hjälpa mig"

och såklart bara ngn minut senare kommer mamma och Annelie, tack som fan för hjälpen imorse de hade inte gått bra annars ;( mina stor dorisar <3
Så eftersom dagen börja typ, skit om man får utrycka de så. Så har jag planerat att jag ska ha en toppen dag bara för de!!
Efter jobbet ska jag mamma och jan åka och kolla mitt nya kök och senare ska jag ringa mylöv och kolla om han kan ta hand om sin darl!
svar, nej jag har inte clips i håret

Kommentarer
Postat av: Mammie

Klart man ställer upp när det krisar.....

2011-05-13 @ 20:38:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0