dåligt samvete

jag har nog världens bråkigste samvete,
som nyss, när jag gick ut och satte mig i solen en stund
5 minuter tidigare hade en kille, en karl eller va han va, varit här inne och köpt en köttbullsbaguette
och jag såg när han åt den
Bara för att jag själv inte är så förstjust i smörgåsar med potatissallad och köttbullar så fick jag värsta dåligt samvete bara för jag såg han käka den, och tänket men stackarn nu köpte han en äcklig macka, vilket slöseri med pengar

men jag vet ju att dom som tycker om såna mackor har sagt att våra är jätte goda, men just för att jag själv inte skulle köpa en sån i första hand..
herregud de här kan ju inte vara friskt!
vad är det å få dåligt samvete för om jag får fråga? kan någon ha en bra förklarning på de?
och de e inte så att jag tänker , men a va synd om han, utan jag verkligen lider känner de i hela kroppen ;S

Kommentarer
Postat av: cindy

pluttan daa <33

2011-05-15 @ 16:45:24
URL: http://dorisarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0