årets första..

... dopp är gjort i mammas pool, 12 grader burrr* de e kallare än de låter jag lovar!
Har inte fått så mkt gjort idag, har varit en väldigt rastlös dag överlag.

I förmiddags var jag ju ute och gick som ni vet, hamnade på station så blev det att åka in till banken med mamma
efter de stekte jag lite på soldäcket ;) men redan då blev jag rastlös har varit lite mer på station och tänkte vara duktig och fortsätta måla i den här värmen, och va händer? färgvetet tar slut! usch så irriterande, får fortsätta imorrn när jag även ska spendera lite tid med bijnis :)
Och just nu sitter jag och väntar på sms ifrån henne fall hon vill ha sällskap till bb ikv!

va ska man göra nu då... ?


Kommentarer
Postat av: Mammie

Jasså du har doppat dig...mysigt. Nu är det 14 grader

2011-05-10 @ 18:10:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0