WOHOO

Jobbar helg och då tänker jag bloggA ...!!
men ne.. har supermycket att göra på jobbet den här helgen, bl a storstädning av köket, wihoo..
Men kanske hinner blogga lite iaf, börjar bli less på de här nu :((
Igår gick dan på fem minuter! och idag kommer det nog bli likadant, dagen började med en smörgåstårta
stolt tjej har gjort sin första smörgåstårta! (första jag gjort helt själv) fin ?  =)
ngt annat nytt? inget intressant men jag har bytt färg i vardagsrummet från turkos till grön, love it!!
men nu måste jag fortsätta städa i kökat, har taggat upp mig själv så e as peppad på att jobba idag :)
Ps. Emeloo call me babe ! <33

Kommentarer
Postat av: Mammie

Så fiiint, båda två

2011-03-07 @ 18:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0