TYPISKT

Igår var jag ledig så skulle jag skriva om dagen när jag för en gång skull var hos mamma där det finns internet, tror ni inte blogg.se låg nere då? Kunde inte ens kommentera min egen blogg!!
jaja, igår var iaf jag och mamma på möte med några från kommunen. Det gick hyffsat bra och kändes väldigt avslappnat men seriöst. Kan tyvärr inte gå in på närmre detaljer det skriver jag om när det väl händer. får bara hoppas hoppass!!! :))

Betalade lite fakturer igår, som betyder Sabina drar till Turkiet den 20 maj!!!! Ska bli så skönt, åker med Cosmopharma så de blir inte bara semester utan lite konferanser och så. Vi ska till Kemer , kul med tanke på att jag inte varit där :))



måste grejja de här med mitt internet alltså, bloggen störtar juh....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0