SABINA x2

Gissa vem som e vem av Engström och mig ;)
- Är grädden till oss? Så jag vet om jag ka ta icas ;) <3
- Ja, men de e samma pris som arla tror ja :*
-  Hehe så jag kan köpa icas? :P För det är vi som ska ha den? :$
- Köp vilken du vill :)
- Okej :) för tänkte bara i fall du hade tänkt att det är till oss eller om vi ska sälja ;) för är det till oss kan jag ju köpa icas ;)
- Hehe förstod de ;)
- hehe men är det till oss din lilla buskorv? :D
- haha jag skrev ja i de första smset ;)
- haha nu fatta jag;) ses sen :D

Bra att den ena av oss inte fattar att den andra svara, och den andra inte fattar att den första inte förstod att den andra svara, fatta ni ;)


<3

Kommentarer
Postat av: Mammie

Ni är allt söta

2011-03-07 @ 18:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0