PYSSEL OCH FIX

Kände mig rätt duktig på tipspromenaden med tanke på att jag aldrig varit med och frågorna var skiiiit svåra verkligen, får kika i tidningen imorrn vilka som vann :))



Jag och mamma har lite tråkigt idag så vi ska pyssla lite och fixa, nu ska vi åka och köpa färg och så, sen börjar vi vårt lilla projekt som vi hittade i en tidning, en pall som man målar vit sätter på ben eller hjul sen ordnar en liten madrass och kuddar på :) passar ju bra eftersom jag har ett rätt stort tv-rum och ingenting som täcker upp halva rummet.. får se hur det blir




en sån fast större, med madrass och mysiga kuddar!

Kommentarer
Postat av: alexandra

himla fin ide :D

2011-03-16 @ 18:20:42
URL: http://dearjulian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0