PÅ MÅNDAG


Har mycket att fundera på den här  helgen, tur att jag mamma och Cindy har spa tid bokad på måndag,
men innan de måste vi in till banken och prata om bolån, sen ska jag ringa till mäklaren om beslutet.. börjar bli lite nervös ;(

en liten snabbis update bara för nu ska jag börja göra mig iordning för jobbet så fort jag ätit upp min goda äggröra ;) ikv e de bowling med jobbet, vilket jag inte e så förtjust i så ja e glad över att jag jobbar men ska åka förbi en sväng senare och säga hej iaf!

Kommentarer
Postat av: sabina

jo men det tycker jag med:D men den passade bättre i vit=)

tack gumman<3

2011-03-26 @ 17:02:08
URL: http://ssabinaengstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0