MIN TISDAG MORGON

Vaknade hos baby och när han skulle till skolan tog jag en kaffe och cigg med hans mammie , satt och söla lite till jag åkte hem och fick ett sånt där städryck! ut me katterna, dammsuga , städa toan, diska.. jag vet inte allt vad jag gjorde, jo jag gjorde rent min juicesentrifug också (stavning?)
ser as äckligt ut men smakar himmelskt!

- 1 banan
- 1 liten mandarin
- 1 dl hallon
- ett grönt äpple




Fick även väldigt lustig post tycker jag, sånt som man inte får varje dag ;) 2 brev, ett om det finska riksdagsvalet och det andra kan ni läsa om längre ner
" Hej, vi vill med detta brev informera dig om att en person eller ett företag har tagit en kreditupplysning på dig och på så vis tagit del av viss ekonomisk information rörande din person. Enligt lag har du rätt att få veta vem som begärt att få se denna information och dessutom få se en kopia på informationen som lämnats ut."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0