ledig lycklig och kuddfodral?

dagen börja inte lyckligt, behövde bara kolla ut genom fönstret, var finns den glimmande solen vi fick beskåda igår? ersatt av snöstorm ;(

Men ja e glad förde! inte minst för jag kan träffa baby idag som inte gick igår för han va dålig<3 Men har även dagen planerad och de e då jag mår som allra bäst!!
De gör vell dom flesta? mår bättre när skaker och ting är planerade?

Fick lön idag, hääärligt!! 
Ska bl a storhandla och lite så.. ordna med lite andra ärenden. Men så ska jag  fixa      tildas 20års present för imorrn blir de galej hemma hos bruttan ;) <3
Så ska jag fortsätta lite med kuddarna till "lastpallen" :) gjorde en igår, stolt!


Kommentarer
Postat av: Sabina

snygggt!

2011-03-18 @ 11:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0