fenomen


nu ska jag snart sova för det blir upp tidigt imorn å grejja, kanske luncha med mamma, möte på banken samtal med mäklaren..... spa behandling på eftermiddagen ;) mhmmm

men innan jag lägger mig måste jag berätta, ni som kollade på fenomen på kanal 5 idag.. ni såg de där med klockorna, jag provade på fem st samtidigt och fick igång en, snacka om rysare :O helt jävla otroligt

för er som inte såg det kommer jag förklara mer i detalj så fort kanal5play lägger ut avsnittet så jag kan visa vad ja menar och vad jag provade! ni kommer inte tro mig

sov gott lovers <3

Kommentarer
Postat av: sabina

nej men vad sjukt! :o

2011-03-28 @ 12:04:57
URL: http://ssabinaengstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0