american trend


Det blev inge kstad vi drog till stan i örebro ist :) shopping sugen va lika med 0 men jag fick med mig lite ändå, mest sånt jag letat efter så de kanske vara lika bra, och vi gick faktiskt inte in i en enda skoaffär! sadface ;D

Men jag och Cindy fick en godibag på bik bok, fast jag roffa ju såklart åt mig hela själv :$



haha söt liten påse ;) innehållet var ett par tights, en mössa och en tubhalsduk :)


Älskar den amerikanska trenden tycker den e as snygg !! kommer nog införskaffa massor av såna plagg som jag springer omkring med till våren och sommaren, cindy hitta en aaas snygg USA t-tröja men de fanns bara en fan va lessen jag blev, fick tröst köpa en LA tröja :(
ne usch va avis ja e.... jäkla storasystrar vet ni...



Köpte även en ny svart skinnjacka eftersom min e spårlöst försvunnen sen en liten tid tillbaka :( men jag funderar på om jag inte lånat ut den.. får vell spåna vidare på de


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0