LJUSA SLINGOR

Omg, så mycket sandra skratta igår, de va nog länge sen hon fick göra de. Iaf åt någons hår! Visste att de va ngt som inte skulle va bra, kände de i lilltån.
Ne men efter jobbet kom Sabina och Sandra förbi för dom skulle hämta lite saker, så vet jag inte vad som hände, rent impulsivt kom vi på att vi skulle slinga mitt hår, och jag gnällde som en liten unge hela vägen till affäre, genom affären.. å ah hela tiden helt enkelt.
så spolar vi lite frammåt till Sandra hade satt folie i huvve på mig, jag skulle trycka fast foliet lite efter typ en kvart för de höll på att ramla av (för övrigt ska blonderingen sitta i  typ 40-45 minuter) å det va ju såklart varmt på huvvet, men jag BRÄNDE MIG när jag tryckte ner de! En panikslagen Sabina flyger fram genom Sandras kök, fram och tillbaka och gapar å börjar slita av mig foliet.

hemsk upplevelse jag trodde de hade frätt hål i huvve på mig:$ men de blev helt ok
Syns inte direkt på den här bilden får fixa en bättre :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0