"förslappad tonåring"


Idag var det introduktion för sommarjobbarna på hambo, och lustigt nog har jag aldrig varit med på ngn? Men idag var jag det, och snacka om att jag inte har kunnat vissa regler som är där nere :$ fy skämms..

Börjar jobbet kl 2 sen e helgen min, fan verkligen.. Skulle behöva va i lägenheten och ge järnet! Men omg listen to this.. Köket e snart klart?! eller a, de e ju endel kvar att göra men som jag har fatta de e de värsta typ över nu,
Var i Karlstad igår och hämtade min fototapet med Golden gate bron i San Fransisco (stavning?) kommer bli as snyggt, hittade dessutom mitt runda kökasbord och stolar till ett väldigt rimligt pris :)

Men dagarna går så de e ingen ide att slappna av än, ska nog göra mig iordning nu och försöka hinna dit i några minuter innan jobbet all tid är värdefull!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0