spöktelefon

Man skulle ju kunna tro att jag aldrig kommer igång med bloggen igen, men de hoppas jag verkligen.. Fast motgångarna är en del, senast --> Har flyttat nu, allt e visserligen inte upp packat de ser ut som ett bombnedslag hemma, men gissa vad som "försvann" i flytten, mitt internet..... grrrrrrrrr

Jag ångra mig, ska inte skriva massa skit för gissa va som hände nu?!
Tänkte slänga in lite bilder osv från telefonen , men så funka de inte, varken datorn eller telfonen fatta att jag hade koppla ihop dom, så börja mobilen ladda då skulle jag dra ur den från datorn och den fortsatte ladda, visst kan den göra de, och att de försvinner efter en stund... men de här va 15 minuter sen



Lampan lyser rött, men inte för att de e dåligt batteri, för "batteriet" rör sig som de gör när den laddar ;o mysko



Kommentarer
Postat av: Sis

när du får tid får du ta lite bilder på din nya lya o skicka till mig=) miss u, pusssssssss<3

2011-07-04 @ 18:15:26
URL: http://dorisarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0