maid of stone


jag är en riktig stenåldersmänniska, och allt som har med elektronik kan känna av de! vet inte om jag berättat att mina datorer som jag har haft har knövlat som bara den med mig.. alla förutom den på jobbet, tillome min telefon har ju börjat göra som den vill.. men när man kommer till en kompis och det räcker med att man tar datorn i knät så hänger sig allt, då ere ju för f*n ngt som e fel!

sitter ute på Fias balkong, sov här inatt för vi hade myspys igår :)
vi har nog suttit här i närmare två timmar snart, ätit lite frukost snackar lite skit och beklagat mig själv över att jag är sjuk så de känns som om ngn tryckt ner en baseboll i halsen på mig!
Ringde till mamma och hon sa att körtelfebern har börjat sprida sig, great! kan man få en bättre start på sin snart påbörjade semester ?

aja bäst jag e lite social nu, ska försöka leta fram mitt internet sen om de gå;(

lots of love
ps, sry för dålig bild uppdatering

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0