Dogs will always be , dogs ?

Omg no, vilken hemskt natt de har varit.
Jag skit trött, tänkte gå upp kl sju och gå ut me hundarna, gick upp gjorde ja men de där vovvarna kunde fetglömma mig!
Inatt sisådär vid två tre, så va de vääääärsta ovädret ute
De blixtra i rummet så jag fick lite tillbaka blick för discon när jag va 9 år (?)
och nu kommer de roliga, Wilma, vår långhåriga schäfer hon bli som en liten näbbmus jagad av en orm när de åskar... Och då drog ju såklart den andra igång med, hon stod i trappen och skällde som en jävla.fgrejgnrgö
och åt vad?
jo , de spöregna nämligen på fönstret, lät ungefär som om ngn knacka!!

Plz, make my day a little better
frukost nu sen sticker jag te kga och hämtar Maddie för lite jobb




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0