dead brain

Hej hopp, hoppas ni mår bättre än mig. Håller på å bli sjuk.. och personligen tycker jag att det är värre än när man väl e sjuk. Har ont i hela kroppen känner mig som 80 år!
Men än så länge går det bra, ingen hosta eller så och kan absolut inte vara i "smitt-stadiet" kan inte fatta att jag säger det här men jag hoppas jag bli sjuk typ ikv ORDENLIGT! jobbar nämligen inte i  helgen, så då behöver inte det påverkas :)
Men för att få ngt annat att tänka på, och göra lite nytta at the same time, så ska jag plocka upp Fialotten efter jobbet så blir det Örebro, ska köpa två hyllor till köket, och vet att jag behöver ngt mer till lägenheten men känner mig ganska dead right now så kommer verkligen inte ihåg va de e ;o Ska nog tröst handla ngt fint sommarplagg också ;$
Ikv skulle jag igentligen på Sabinas mamma partaj, men jag tror jag droppar de :( ska iaf fixa iordning hennes present sen som jag skickar med Sabina, som ett litet gratis och tack för att jag var bjuden
Annars hoppas jag att kvällen bjuder på en hälsning på baby annars ska jag nog ta tag i min garderob!
Kanske leta fram mitt internet också som bör ligga i ngn kartong nånstans .. grrr


Blog u later

haha cindys stil när hon solar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0