CAROLINE SANDSTRÖM

Sitter på jobbet och det var en tjej här precis, när hon log så ringde klockor i huvve på mig men jag fatta inte vem de var, efter att ha tänkt ett bra tag och smögi lite på henne för att försöka kma på vem de e, så tror jag mig veta att de va Caroline Sandström. Men ja e inte säker och när jag väl hade samlat på mig mod för att gå fram och fråga om de va hon satt tjejen på bussen , ofc =/
Har sutti och leta efter en blogg eller så som är hennes men går inge vidare så kan heller inte fråga om de va hon.
Och va de inte de har jag iaf hitta hennes tvilling ;)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Nej va roligt! hon har en blogg, caroline.streetsyle46.se. fin logg. Kram

2011-07-10 @ 14:17:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0