SÄLEN DAG 3


Godmorgon alla, snart dax för frukost, men innan det tänkte jag att ni skulle få veta hur det gick för Cindy och Eka igår ;))

Dom ropa inifrån bastun att jag skulle göra mig beredd och gå ut me kameran..
När dom kom ut tog Eka ett messteg ut i snön och Cindy hoppa jämfota dom va juh för sega ut så de blev ingen rullning!
Cindy e en kolsvart neger!


När jag kom in igen fråga pappa hur de gick så ja svara de blev inte seriöst dom mesa så!
haha och det komisk är att pappa säger
"äh vänta tio minuter när dom har fått i sig lite mer vin, då kommer dom egga upp varann där inne sen ska dom ut igen för å göra de på riktigt. Och då ska jag stå beredd runt hörnet men snöskyffeln och lassa snö på dom!"
och de lät juh roligt ;D
5 minuter senare ropar cindy igen till min förvåning då va dom på g som pappa sa!
Han, som ett barn på julafton blir så taggad att han håller på å glömma ta på sig jackan på vägen ut


När vi va beredda ropa ja på dom och sa till dom att dom fick fan göra de på riktigt och kasta sig ut (undra hur mycket vin dom hade druckit) För dom gjorde de å pappa börja mata snö på dom fy fan va vi skratta det enda man hörde va "hohohoooohohohoo va kallt hohohooo" ne gud va lessna vi blev på att vi inte filma ;D


Kommentarer
Postat av: Sabina

Tack gosan =)<3

hoppas ni har det bra där borta, ser ut så i alla fall:D

2011-01-11 @ 11:44:40
URL: http://ssabinaengstrom
Postat av: Mammie

Fy bubblan så det såg kallt ut

2011-01-11 @ 14:16:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0