SÄLEN DAG 3


Just nu



Sitter och blänger lite på tv har precis "fönat" håret.. Har man ingen hårfön får man tydligen använda SKOTORKAREN. Visst kunde jag ju låtit håret vara blött men idag ska faktiskt jag Cindy och Eka ut en sväng :)) Hennes kompisar, Angelica och Andrea (?) kommer till sälen som hon jobbade med här förra året om jag inte minns fel så de blir nog roligt förutom att jag e as trött. Dom andra två damerna har juh faktiskt sovit ett tag men såg att den ena sprang på toan precis.

idag blev den inte mycket åka i backen, perfekt temp ute men de snöa,, sugit ;(( Med tanke på att de blåser som fan uppe på toppen, inte okej sen kunde itne Cindy åka ngt heller för hon hade så ont i smalbenen så fort hon fick på sig pjäxorna :( Så det blev ingen lång dag men de gör inget för det var inte kvällsöppet här upp där vi e endå.

Nu vet jag inte va jag ska hitta på men vi hörs ofc!

Miss you T and E <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0