SÄLEN DAG 2


Godmorgon alla!
Sovit gott? Det har jag iaf  :)) Underbara sängar här faktiskt konstigt nog.
Det är vell bara en liten detalj som gjort att jag kanske sovit en smula sämre en jag kunde gjort

Emelie ville nämligen inte sova under Cindy i våningssängen, hon kom hit inatt förstår ni. Hon tog iaf en madrass och la på golvet mitt emellan vånings sängarna. Och hon väckte mig hela tiden, sa att jag inte fick somna...
"
Jag har tillome ringt mormor, för att jag inte kan sova,.. Det är så mycket andra här inne, Sabina somna inte då!"
Sluta häng över mig ,, låg ja å tänkte för hon hade vell ställt sig upp och stod rakt över mig och glös.
Men när jag sneglade ner på emelies madrass var den borta, hon med..
Och över mig stod en man tror jag det var, smal figur utan hår på huvvet..
Och då upptäckte jag att jag faktiskt inte sov
jag va vaken..

Usch hoppas den här natten blir lättare tur att jag har en sån här sovmask som man har för ögonen :$


Vår stuga e i Hundfjället och Cindy e överlyckliga, visseligen tycker hon inte om barn men hon står ut för idag ska vi äga Trollskogen som hon längtat så efter ;))

Igår kväll:



Btw, sover ni någonsin me Eka och ni ska upp en speciell tid, be inte henne ställa klockan.. Hennes signal skulle kunna väcka döda fifan

Kommentarer
Postat av: emelie

hahahaha

2011-01-10 @ 16:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0